För att lägga in bilder i DIN blogg!

Jag har gjort en ny kategori nu! Som kanske kommer hjälpa dig med just DIN blogg eller just DIN moviestargubbe!
Den första frågan var:

Baltichov:
Heej! jag har också MSP o vill starta en blogg om det pricis som du men jag vet inte hur man lägger in såna där bilder från MSP kan du skicka att mail till mej o berätta hur man gör?? det skulla vara asa schysst om du kunde det SNÄLLA!!:// MVH Baltichov

P.s kan vi bli vänner?? (på msp alltså) D.s

PP.s Kommer följa din blogg :-) D.s


Så här är det:
Du kan tyvärr inte Kopiera från moviestars-hemsida...men då finns ett tips!
1. Kopiera en hemsida: detta tips kan du använda dig av NÄR som helst! Du Kopierar HELA skärmen du har uppe ( alltså så kommer hela bilden som är uppe Kopieras ), genom att hålla in Ctrl ( nästan länst ner till höger på skrivbordet ) + Prt Sc ( högst upp, näst längst till höger ).
2. Gå in i det programmet du Redigerar i, t.ex Photoshop eller Paint.
3. Beskär den delen av bilden du vill ha och lägg till något extra som du vill!
4. Spara bilden och gå in på din Blogg-profil och lägg in bild och spara.
5. Gör ditt inlägg med din bild!

Hoppas det här hjälpte dig Baltichov!

Vill du också ha ett tips?
Skicka mail på msp eller på komentaren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

funka nt för mig :(

snälla hjälp D;

såhär ser min header ut (som aldrig kommer bli till) ;(



http://lillmelli.blogg.se/images/2011/skrmavbild-2011-07-20-kl-20-40-55_158260110.png

2011-07-21 @ 18:58:38
URL: http://lillmelli.se

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0