Gör en egen lätt header

Hje igen :D
Nu tänkte jag visa er hur man gör en LÄTT header i ArtBook ;)


1. När du loggat in klicka på Kreativitet


2. KLicka på ArtBook och sen Ny ArtBook




3. Då kommer det här upp, se på pilarna för mer info ;)



4. När du valt en bakrund klickar du på den missbildade tjejen som är längst till höger på verktygsfältet :D



5. Klicka på den / dom gubbarna som ska vara med på din header, se bilden för mer info ;)



6. Se bilden för lite extra saker :D ;)



7. Nu är vi NÄSTAN klara med headern :D Men du kanske vill ha några saker på headern :O Se bilden ;)



8. Nu när jag har valt lite saker på bilden måste jag väll ha en TEXT!? Det ser du på bilden hur du gör :D



9. Här är en liten extra grej som man kan använda sig av :D



10. Så vart min ( inte så jätte snygga header ) i ArtBook ;)


11. När du är klar med din header så gör du som jag visade i första tipset här på bloggen, sen är det bara att lägga in din header ( kanske gör ett inlägg hur man gör det sen ) ;)



Hoppas det hjälpte dig! Puss och kram :)


Förlåt att delar av vissa bilder försvann men ni  fattade iallafall :D

Kommentarer
Postat av: Kortis..Filmer

Heej!!

Snygg! En fråga bara:

Hur "kopierar man den" till paint?? xD

Om man nu gör så överhuvetaget!! :O

Kolla min blogg (om du har tid o lust xD) och då kommer du få se:

En blogg med RENOVERINGS-BEHOV!!



HJÄÄÄÄÄLP!!!

2011-06-05 @ 11:01:21
URL: http://mspkortis.bloggplatsen.se
Postat av: pessy_

Hej!

Pessan här jag har gjort en artbook som jag tänkte skulle bli en header men hur sätter an in den på bloggen det står ju inte alls i första tipset!

2011-07-09 @ 13:34:24
URL: http://pezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0