Frågor

Nu kommer lite frågar som jag ofta får :)
Så kolla om just din fråga kommer upp!


"Vill du bli min vän?"   Svar: Jag kan JUST nu inte ha fler vänner men om du verkligen vill, skicka ett mail så vet jag ett sätt hur :)

"Vill di bli tsm?"     Svar: Det beror på, jag bryr mig inte om hur du ser ut men du måste se bra ut :D, men vissa krav är; spelat i minst en månad, vara över LVL 3, vara snäll och jag måste ha varit vän med han / hon ett tag och vi måste vara bra vänner :)

"Kan jag få en auto?"    Svar: Jag ger autoz ibland till vissa som är snälla ( t.ex ser mina filmer, gett presnet eller gett auto ), om jag inte kan ge kanske du kan få senare ;)


"Kan jag få en presnet?" Svar: Då måste d ha varit en ängel...


"Har går du upp i LVL så fort?"   Svar: Jag kanske berättar det för vissa!


"Hur får du så mycket sc?"   Svar: läs svaret på frågan över ;)

"Kan vi logga in på varandras gubbar?"    Svar: kraven på det är: vi MÅSTE vara riktigt bra vänner, jag måset lite på dig, du får inte fråga HELA tiden!




Det var väll det :D

Om inte din fråga fanns, skriv på komentaren med din fråga så svara jag på den :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0