Frågestund - SVAR!

Svar Nu ÄNTLIGEN kommer svaren på frågestunden ;)

       ------------------------------------------------------------------------------

         Miley_Tins :
Har en fråga! ^^

Vrf har du inga ängla vingar? o.O För, änglar har ju vingar, right? O.O


Svar: Jag har faktist ett par vingar :D

--------------------------------------------------------------------------
ITzEvePeve:

1.Vad går du i för sporter?
2.Vad är din favvo glass? :D
3.Spelar du TheSims3?
4.Vilka spel spelar du?

Ha det bra!

Svar: 1. Jag går i inte i någon spot nu men har gått på: fotboll, cheerleading och simning ;)
         2.  Favvo glass... BLÅBÄR! 
         3. Japp jag spelar sims 3 :D
         4. Jag spelar msp, Kpwbben och youtube ;)

---------------------------------------------------------------------------------

Mimzi 

 Haai!
JaG HAr en FRågA! O.o
HUr kAN dU vaRA Så ÄGiG?
Kram Mimzi

Svar: Jag vet inte varför jag är så ägig :O

-------------------------------------------------------------------------------------

Kortis...Filmer

Heej!!
Jag ville börja och säga att jag ÄÄÄÄÄÄLSKAR din blogg!! <33333

Nu till frågorna:
1. Jag funderar på att starta en blogg... :O
Men hur tar man kort på datan??
Eller det ser iaf ut som du gjort det!! Snälla berätta! XD

2. SNÄLLA visa en bild på dejj IRL!! SNÄLLA!! xD

Svar: 1. Läs inlägget under kategorin " Tips" så lär du dig ;)
          2. Kanske lägger ut en bild sen... men inte nu :(

----------------------------------------------------------------------------------------

takeiteasy

1.vad heter du irl
2.vad e din hobby

Svar: 1. Jag heter Olivia irL ;)
          2. Hobby... få se! Det kommer bli många :D

--------------------------------------------------------------------------------------

Amanadacute

 1. Hur göru din header??
2. Tkru att jah e´ en braah vän på MSP??
3. Vem e´ din idol på MSP och IRL??
4. Hur gammal äru IRL??
5. Vah heteru IRL??
6. Kanru lägga upp en bild på dejj själv IRL omru nt redan hare! xD
Deeh vah allt!
Ojj, vah mke! xD

 Svar: 1. Den headern som är rosa har jag faktist gjort själv :D
               Men den gröna är av Miley_Tins ;)
           2. Jag det är du väll :)
           3. Idol på msp... JAG :D
               IRL, typ Lady Gaga, KeSha
            4. Är 12 år IRL :)
            5. redan sagt men Olivia :)
            6. Redan sagt ;)  

---------------------------------------------------------------------------------------

Anonym

Har du fått en atograf av en känd Mspare typ Level 15-16? Eller tävlat mot nån och vunnit över den kända?


Svar: Jag har fått en auto av Eleno ( LVL 17 ) och SelenaM ( LVL 16 ) :D
         Förstår inte riktigt vad du menar men, jag vann en modetävling mot SelnaM ;) 

-------------------------------------------------------------------------------------------

xD

 ja det här om bloggar xD o.o ja men fattae INTE hur man kan göra smeylesar (vet inte hur det stavas -.-") + hur kan man få gubben där uppe o.o?! xD O.O

Svar: Smilysarna kan du fråga Miley_Tins om ( finns en hemsida med info ;) )
          Menade du heaern som bild där uppe :O

----------------------------------------------------------------------------------------

Lila! på msp

Hur gammal är du och vad heter du?

Svar: Jag är... läs ovan istället :D ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------
Juveliva

Tjaaaaaaaaaaaa sockerbiiit<3
En fråggaaahh ... ;3

Hur gammal ee duh? skulle vaa najsiigt att veta<3
Ajaaah bayybayy o.-''


Svar:  Är 12 år som sagt ;)

------------------------------------------------------------------------------------------

DuVetIzza

Hehe ... Du ville jag skulle kolla in din frågestund så då gör jag väl det =D

Då vill jag fråga om du kunde hjälpa mig med en header till min blogg ? Ses väl!
Ps. röstade på dina filmer i tävlingen (pirattävlingen) och dom va AsBra

Svar: Headrn kan du fråga mig eller Miley_Tins om ;)
         Mena du Läkartävlingen :O


-----------------------------------------------------------------------------------------

vessiee

Hejj ^^
Här e dina fråguur :
1.Hur många år är du irl ?
2.Gillar du Rihanna?
3.Om du skule få bo i en annan stad här i sverige än vad du gör nu , isf vilken skulle det va?
4.Vilket är ditt bästa Land ?'
5.Favvo djur?
6.Mest pinsammaste?
7.Bästa dagen?
8. Ditt namn är..?
9.Är ja snäll?

Svar: 1. Jag är 12 IRL ;)
          2. I <3 RIHANNA :thumbup:
          3. Kankse...  Umeå ( mamam var där och åt BLÅBÄRSMJUKLGLASS 1 gång! SÅÅÅÅ AVIS :D )
          4. JAPAN ;)
          5. Typ alla men, jag har ju t.ex. pappegoja :D
          6. Det får du inte veta :D
           7. Många det, men när mamma och pappa gifte sig :D
          8. Lighting! ;)
           9. Du är snäll :)
 

FINALY DONE!

Kommer nog inga mer inlägg idag :D
Är SÅÅÅ trött :tired:

GOD NATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0