Spelat sen...?



- Jag har bara spelat sen den 12/1 typ :bigeyes:

- Att alla som andra i samma level som mig ( nästan alla ialafall ), har haft msp, 1 månad eller längre än mig ( fast jag liggar lite under bara, eller mycket över :D )

-  Jag gör nästan vad som helst för mina vänner IRL

- Att jag har hjälpt min syster från LVL 4 till LVL 6

- Att jag aldrig ger upp ( en gång satt jag med ett spel på iPhonen i över 15 minuter )

- Från LVL 0 - 2 hade jag bara vänner som jag kände IRL ( ville inte ha några andra vänner då :D )

- Att min ststisktik gått från ca 30 varje dag till ca 150 varje dag ( och det är BARA tack vare er! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0