När Man Är Ensam - Del 7 - Säsong 1



"-Så... Sunshine, var det det du sa Cici?
-Nej nej, jag sa "Sunshine", som är namnet på...ja, du vet, tjänarna i mitt slott!"

-Låt gå!


Efter middagen, när dom var på väg ner i hålorna, viskade flickan till Cici:
-Men varför kallar du mig Sunshine?
-För du heter ju det?
-Jag vet inte....
-Men vem är du då...?
-Jag vaknade upp, här intill slottet... Jag minns ingenting...
-Men vem du än är, ska vi rymma från den här hålan, boksaligen talat!

Flcikan och Cici slängs in i deras håla igen...

När klockan är runt 11:00 börjar dom sätta sin plan i verk:
dom tar kniven och tuggumipappret och börjar göra ett hål runt fönstret...
DUNK, DUNK låter det... Högre än dom trodde...
-Eyy... roppar en vakt och springer mot hålan.
-NU Sunshine! Cici slog sönder väggen och kollar ut så att ingen är där...
-Flcikor flickor, skrattar vakten.
Som ni kanske ser är det en vallgrav där nere?

Vakten tog tag i bakfickan, men kunde inte få tag i nycklarna...
-Vakten vakten! skrattar flickorna mot vakten och håller up nycklarna.

Vakten drar i dörrren, som är låst, men får inte upp den...

-Vi MÅSTE hoppa Sunshine! ropade Cici till flickan och höll fram handen till henne.
-Men vad händer om det finns krokodiler där nere...
-Det finns det! skrockade vakten mot flickorna.
-Bara, lita på mig!
-Okej!

Flickorna tar sats, och hoppar!


Kommer Dom Klara Hoppet?
Om Dom Gör Det, Vad Finns Då Där Nere?
Vad Gör Den Skrockande Vakten När Cici Och Flickan Hoppar?


Nästa avsnitt efter 150 tittare!


PS! detta var mitt 600 inlägg :O :D

Kommentarer
Postat av: Mikis9990

gahh! xC

Meeer D;

2011-07-26 @ 12:10:56
URL: http://miicksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0