När Man Är Ensam - Del 6 - Säsong 1



"-VART VART!?
Cici tog vaktens nycklar, precis som..."
Vakten nös och nycklarna flög rakt upp i Cicis hand...

-YES!
-Fick du dom? viskade flcikan till Cici.¨
-Japp, första delen klar! Försök spela norrmalt under middagen!
-Okey, vi pratar mer i hålan se...
-TYSTA! röt vakten och särade på Cici och flickan.

Vakten, Cici och flickan går uppför den långa trappan och kommer in i en stor sal, med högt tak och vackert marmor golv, och stora massiva pelare i vit sten, och i mitten, på en stor ful matta, står ett jätte långt träbord, och längst bort sitter Ludwig, med tjänare som springer fram och tillbakka efter hans krav...
-Så... Här är dom, prinsessan från min hemstad och häxan från INGNSTANS, eller ska du berätta vad du heter, och vem du är...?
-Men jag vet ju INTE! svarade flickan förtvivlad.
Vänta lite, är Cici en prinsessa? Från Ludwigs och Samuels hemstad...?
Men då betyder det att hennes palats saknar henne...?
Flcikan fick så många frågor i huvudet som inte riktigt kunde besvaras...
Men hon hann inte tänka länge innan Ludwig började tala igen:
-Flcikan utan namn, ja, så får du heta... Under tiden ja...
-Men jag vet ju inte vad ja...
-Lungn Sunshine...
-Så... Sunshine, var det det du sa Cici?
-Nej nej, jag sa "Sunshine", som är namnet på...ja, du vet, tjänarna i mitt slott!



Går Ludwig På Att Cici Sa Att Det Var Hennes Tjänare?
Men Heter Verkligen Flcikan Sunshine? 

Kommer Det Funka Med deras Plan?


Del 7 Av: När Man Är Ensam Släpps Efter 100 Tittare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0