När Man Är Ensam - Del 3 - Säsong 1 - EXTRA AVSNITT!

Jag bara MÅSTE fortsätta med När Man Är Ensam!


Om du vill inte har läst dom´tidigare kan du klicka HÄÄÄÄÄÄÄR för att komma dit och läsa!


Så, om det är några lässugna där ute i världen så kommer del 3 nu!



"Hon går fram mot personen som sitter där och tittar mot det välkända anisktet...
-Cici...?"

Den andra flickan, vid namn Cici springer fram till flickan och kramar henne så hårt...

-Åhh Cici, jag är så glad att det är du som är här och inte någon annan!
-Åhh gud vad jag saknar dig!
-Men nu när vi är här, vilket jag inte vill, så måste vi rymma! viskade Cici till flickan.
-Men hur?
-Har du någonting i fickorna?
-Bara ett snöre, ett tuggumi, en lite kniv och en tygbit... vad har du?
-Ingenting, dom där tölparna tog allting jag hade!
-Men hur ska vi rymma?
-Eftersom vi är längst bort från vakterna har vi en fördel, ser du fönstret där uppe?
-Mmmm... Men det är inte stort ens för en liten bebis...
-Men jag har klurat och vi kan faktist slå sönder väggen runt omkring fönstret, men vi får vara försiktiga! Annars kanske Arnold kommer på oss...
-Vem är Arnold?
-Du vet, kungen.
-Men vem är då David, jag menar Samuel?
-Samuel?
-Ja du vet, typ riddaren från norr...
-Han heter inte Samuel, han heter Ludwig...
-Men varför sa han att han hette Samuel...?




Varför Har David Sagt Att Han Heter "Samuel"?
Vem Är Cici Igentligen?
Hur Ska Flickan Och Cici Lyckas Rymma?



NÄSTA DEL AV NÄR MAN ÄR ENSAM SLÄPPS ( troligen ) 23 / 7 !

Kommentarer
Postat av: Mikis9990

jättebra! Meraaa xD

2011-07-22 @ 20:12:21
URL: http://miicksi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0