När Man Är Ensam - Del 2 - Säsong 1



"När hon öppnar dörrarna, blir hon förskräckt...
-Är Det Varkligen sant!?"

Flickan går in genom dom stora dörrarna, sen springer hon fram till en pojke med mörkt, halvlångt hår och riddar kläder, och säger:
-Är det du? frågar flickan.
-Ja...? svara pojken undreligt.
-Är der verkligen du David!? undrar flickan med en glad röst.
-Nej, jag är Samuel, riddaren från norr! svarar Samuel och sträcker på sig.
-Men, men, du ser precis ut som min bästa vän, David...
-Vem är du egentligen, flicka!? frågra pojken och tittar på flickan.
-Jag vet inte vem jag är...
-Men du måste ju ha ett namn, flicka!
-Jag vet inte vad jag heter...
-VAKTER! SÄTT DEN HÄR HÄXAN I FÄNGELSEHÅLORNA!
-Men jag är ingen häxa! låter flickan förtvvlad.
-Jo, vanliga flickor vet sitt namn, häxor säger att dom inte vet... HÄXA!
-Men jag är INGEN häxa!

Flcikan blir fast tagen av två storbyggda riddare och flickan går ner mot fängelsehålorna en bit undre slottet...
När hon kommer in slängs hon in i en fängelsehåla, fängelsehålan som är närmast väggen, längst bort...
Flcikan sätter sig i ett hörn och börjar gråta, gråta som aldrig förr...
VARFÖR!?
-Sunshine...?
Flcikan slutar gråta och tittar upp dit rösten kom ifrån...
Hon går fram mot personen som sitter där och tittar mot det välkända anisktet...
-Cici...?



Vem Är Cici?
Kommer Flcikan Ta Sig Ut?
Men Viktigast, Heter Flcikan Sunshine?


Det får ni veta i nästa del av När Man Är Ensam - Del 3
Släpps 23 / 7




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0