När Man Är Ensam - Del 1 - Säsong 1

Ni som har sett min ArtBook vet vad den här novellen handlar om...

Se ArtBooken INNAN du läser den första delen!


När det är den här texten, pratar eller tänker flickan...
När det är den här texten, berättar vi vad hon gör, ser eller tänker...



Nu sitter jag här, utan någonting, vad gick fel? Mamma är borta, pappa är borta, men värst, Ludde är borta...
Jag saknar er så mycket, jag skulle ge vad som helst för att få er tillbaka, inte till slutet, utan till det här livet, i
era kroppar, med eran kärlek...
Men nu sitter jag här... Ensam... För evigt?



Flcikan lägger sig ner på den hårda marken och försöker glömma verklgheten...
Glömma det som händer, och bara få leva sitt liv... Som en vanlig flicka...



Flcikan vaknar igen... fast inte i våran värld... i världen bortom slutet... världen där allt är bra... världen där alla finns... världen där man mår bra...


När flickan vaknar i den världen, världen med namnet "Världen Bortom Slutet"...
Flickan ställer sig upp, med rena, vackra nya kläder, kläder som är hela...
Flickan går mot ett slott en bit bort...
När hon öppnar dörrarna, blir hon förskräckt...

-Är Det Varkligen sant!?



Vad Är det Hon ser?
Vad Händer I Världen Bortom Slutet?
Kommer Flcikan Få Träffa Sin Familj Igen?




NÄSTA AVSNITT FREDAGEN DEN 22/7

Kommentarer
Postat av: iTzEvePeve

Hon ser sin familj...

2011-07-21 @ 15:18:17
URL: http://itzmsp.blogg.se/
Postat av: Bezzey

Sa ju att jag skulle göra det, Bra blogg :)

2011-07-21 @ 15:24:56
Postat av: MALVAMPYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

coolt!!

2011-07-21 @ 16:38:31
URL: http://malvampyr.blogg.se/
Postat av: miss dracula

bra!!!!!

2011-07-21 @ 16:39:13
URL: http://malvampyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0