Look - TÄVLING!

Just nu så har vi en liten look-tävling igen ;)
Både tjejer och killar kan delta, såhär går det till:
1. Du går till mitt rum och ser tre kortisar eller en lång film ( om du undarar varför så är det för att då blir det inte en massa oseriösa tävlande... )
2. Om du gjort 1, så ska du klicka på looks, sen ska du klicka på looks, gilla tre stycken looks...
3. Om du nu gjor ALLT det här ska du göra en snygg look ;)
4. Skicka mail om vilka /vilken film du såg, vilka looks du gilla...
KLAR!



1 Pris: Jag ser 5 av dina filmer + 3 autoz + att du och din look kommer med i bloggen :)
2 Pris: Jag ser 3 av dina filmer + 2 autoz
3 Pris: jag ser 1 av dina filmer + 1 autoz

KOM IHÅG! ALLA SOM INTE HAR SKICKAT MAIL DISKVALISERAS!



Lycka till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0