Kedjemail!

Är inte ni också trötta på såna här kedjemail där dte står typ:
Om inte du skickar vidare det här inom 10 minuter så kommer en
kille och sätter sig på din sängkant...

Man ba, VAA!?

Jag kanske vill ha en kille på min sängkant?

Kanske inte riktigt då men ni fattar?

Eller sånt här:
OMG!  Vart just 50.000 rikare! Såhär gjorde jag:
1. Gick till "blablabla"s rum och gillade rummet.
2. Sen såg jag "blablabla"s film "blablabla" och tog 5 / 5 i betyg och komenterade.
3. VIPS! nU är jag 50.000 rikare!

Stor risk!

Såna här mail är väll okey:

Inte bästa kvaliten men ni ser väll lite iallafall ;)

Inte för att jag känner tjejen men gulligt :blush:

 

Ville bara säga att ni som skickar sånt här raderar jag som vänner DIREKT inga undantag :mad:

Hoppas ni orkade läsa allt :D


Kommentarer
Postat av: DanielSaade...

Ok!

Jag hatar oxå kedjemail X(

2011-07-30 @ 10:58:37
Postat av: vendela..

Jag håller med!♥

2011-07-30 @ 11:07:06

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0