Hur Man Sparar En sidas Adresss

Visst, många kan säkert det här men det är värt att visa iallafall!

Så bilderna och följ instruktionerna:

1. Klicka på "Jag Har Tur" eftersom min blogg kommer upp först :D




2. När du kommer till bloggen, högst upp i vänstra hörnet, kommer blogg-"adressen" upp...
Kopiera adressen genom att klicka på den en gång sen vänsterklicka och sen "Kopiera"...


Sen kan du länka till den, du lär dig det genom att klicka HÄÄÄÄÄR!



Vad Tycket Du Om det Här Inlägget?
Komenetar gärna Så Kan Jag Förbättra Mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lighting! din blogg är jätte fin och bra jobbat :P

Jag undar om du kanske kan beräta lite om msp på din blogg så fler blir medlema :P

MVH//LilaTjejen1 :P din vän ;P

2011-07-23 @ 13:55:29
Postat av: Liamstar

Hej lighting din blogg äger

detta du har gjort detta tipset

det är jätte bra Tack för du vissade hur man

gör har ju dig osm vän på

msp det vet du ju :p din blogg

har du säkert kämpat jätte mycker med

men kan du göra litte med tips snälla

Lighting!

från liamstar

2011-07-23 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0