Hur Man Lägger Till En ProfilBild

Nu så är det vissa som undrar hur man lägger till en profilbild i menyn:

1. Nu när jag har valt min bild, ska jag spara den i strorleken 200 bredd
( om du vill veta hur man sparar en bild klicka HÄÄÄÄR )

2. Ladda upp din bild i ett inlägg och klicka sen på "HTML", då kommer ( i mitt fall ) texten:
https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2655245/images/2011/w_158741817.png
upp... spara den texten, och gå in på kodmallar:


Sen leter du upp avsnitett som heter:

<div id="profile">
 <tag:profile>

Ca i mitten:

Så ser det ut för mig ;)


Sen klistarar du in adressen och, Volia, du har du en fin profilbild!



Om det INTE funkar, skicka mail eller en komenetar så kommer jag försöka att hjälpa dig så gott jag kan!

Kommentarer
Postat av: Siwen01

Hur laddar man upp bilden i ett inlägg?... :)

2011-11-20 @ 16:32:47
URL: http://mspsiwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0