Uppdrag: Hjälpa pessy_ !!!

DEL 1:

pessy_

Det går inte har försökt att lägga upp bilder från msp men det går inte!
Min pappa har försökt och min kompis har försökt de vet inte hur har läst många bloggar där det står hur man kan göra men igenting funkar!
Du kanske skulle kunna hjälpa mig!
Det skulle vara jätte roligt om du kunde det!

Svar: Jag vill mer än gäna hjälpa dig :)
Men vad är det du inte kan, lägga upp bilder från blogg.se :O


DEL 2:

pessy_

Jag kan inte kopiera bilder från MSP! Det e det jag inte fattar :/ jag har försökt en massa men det går inte! Alltså är problemet att jag inte kan kopiera bilder FRÅN msp TILL bloggen :(

 S
var: Om du inte vet hur du gör det, kan du läsa under kategorin "Tips", där lär du dig att kopiera bilder från msp och andra saidor, även att göra en jätte lätt header i ArtBook :) ;)


Lycka Till :)




Vill Du Också Ha Hjälp Med Någonting?
Skriv På Komenaren Så Hjälper Jag Dig ;)

Kommentarer
Postat av: pessy_

Jag kan inte kopiera bilder från MSP! Det e det jag inte fattar :/ jag har försökt en massa men det går inte! Alltså är problemet att jag inte kan kopiera bilder FRÅN msp TILL bloggen :(

2011-07-07 @ 09:38:43
URL: http://pezzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0