...



Nu fick jag en frågan om hur man sätter in en header :)

Och eftersom jag har ont i huvudet så tänkte jag visa det, såklart ( fast kanske inte den snyggaste bilderna då, men aja ;) )


OBS! När du ska lägga in din header, spara den i 1000 ( asså i strolek :P )!

Iallafall, här kommer det :D






Sen om den kanske sitter för mycket åt höger, eller kanske för högt upp...

Får du sitta och trixa med width och height tills den blir PREFEKT ;)

Visst, aksnke inte den bästa förklaringen ever...men orkar inte göra versta förklaringen heller...
Har ju on ti huvudet :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar inte kan du skriva hur man ska gora plizz

2011-07-30 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0