....

 


Nu när det är lite Tips här på bloggen så tänkte jag berätta några av programen jag använder ibland :P

Första är:

( klicka på bilden för att komma til sidan )

Här i pixl.com kan du redigera dina bilder, med text och lite sånt :)

Du kan även ladda ner andra "stämplar" och sånt till den här sidan :)

Så det här programmet är ganska lätt och du lär dig fort :P

Programmet får 4 / 5 i betyg av mig



Andra:

( klicka på bilden för att komma till sidan )

I glittefly.com kan du lägga till glitter och enkel text till dina bilder, du kan även lägga in så att det blir som en liten "film", alltså att flera bilder kommer efter varandra ;)

Det är ett lätt program som du kan använda för att "piffa" upp dina bilder :)

Programmet får 3 / 5 i betyg av mig


UPPDATE! Det var:

 Glitterfy.com man kan "animera" i ;)


Jag använder såklart fler program, men dom vill jag inte berätta vad dom heter :P


hoppas det här hjälpte dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0