LÅÅÅÅÅNGT INLÄGG!

Ja, rubriken säger allt! Jag gjorde ett forum och kolla alla söta komentarer jag fick:

Svar: du är snäll
Svar 2: du är fin


Svar 3: du är cool
Svar 4: du är populär!!!!!


Svar 5: du är bäst
Svar 6: du är snyggast i världen
Svar 6: du är snällast i hela världen


Svar 7: Älskar dina kläder och klädstil
Svar 8: ditt rum är jätte colt
Svar 9: måste logga men hoppas vi träffas iallafll


Svar 10: önska du var på högpåängarna med kissy


Svar 11: sötis
Svar 12: dina looks är jätte fina
Svar 13: sötis



Svar 14: Awww söta boonies
Svar 15: ÅÅÅÅÅÅÅÅååååå vad jag tycker om dig
Svar 16: Snyggt rum


Svar: 17: coolis
Svar 18: sötis
Svar 19: du e som kissy


Svar 20: kan vi vara vänner
Svar 21: du är supesnygg
Svar 22: coolis


Svar 23: du verkar az snäll


Svar 24: du har så fina saker


Svar 25: du är cool
Svar 26: cooling
Svar 27: mitt mål är lvl 10 och där är du

Det var typ alla tror jag! Men vad gulliga kometarer va!? I`M LOVE IT!



UPPDATE: Små kometarer till:

Svar 28: snygging
Svar 29: du är fin
Svar 30: jag önskar jag var din bästis och att du var i level 100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Och namnet var?♥
♥Rolig knapp bara!♥

Din e-post: ♥Bara för mig!♥

♥Någon sida du vill berätta om?♥

♥Vad ville du?♥

Trackback
RSS 2.0